Sunde unger

sundeunger

Få raske rollinger med tværfaglig behandling

• Lider dit barn af mellemørebetændelse, bronkitis, astma, eksem eller fordøjelsesproblemer?
  • Fanger det lille pus enhver infektion i institutionen?
  • Eller løber han/hun rundt med evige ellevetaller under næsen?
  • Har den lille ny kolik eller sover uroligt?

- så hjælp dit barn eller dine unger på vej med komplementær behandling.

I samarbejde med den erfarne ernæringsterapeut Nanna Ewald Stigel fra Center for Ernæring og Terapi (CET) tilbyder jeg tværfaglig behandling af børn.
Vores erfaring er nemlig, at hvis vi både stimulerer kroppen med zone- og kropsterapi OG kigger på ernæringen, kan vi komme ganske langt med børn, der skranter.

Både Nanna og jeg er en del af Institut for Integreret Behandling (IFIB)
Vi stiller ikke urealistiske helbredsgarantier, men giver en seriøs forklaring på og behandling af de mulige funktionsforstyrrelser, der ligger bag ubalancerne hos dit barn.
Du vil føle en stor tilfredsstillelse ved selv at vide, hvad der kan gøres, når dit barn ikke er i balance – og ikke mindst hvordan du forebygger i tide.

Med behandlingspakken får du professionelle behandlinger, der effektivt supplerer hinanden fra:

• Ernæringsterapi
  • Krops- og zoneterapi

Du kan læse mere om os her: Dorthe Krogsgaard,  Nanna Ewald Stigel

Behandlingspakker børn:

• 2 x ernæringsvejledning
  • 3 x krop/zoneterapi.

Ialt 5 konsultationer. Pris: 2.600 kroner

- på denne baggrund vil vi lave en kort evaluering og vurdere om der er behov for yderligere behandlinger. Såfremt der skal flere behandlinger til, tilbyder vi herefter 10% rabat på alle efterfølgende behandlinger.

Book en tid:

Kontakt mig på 33111842 eller dk@touchpoint.dk for at høre mere.

Vidste du at:

… to danske ørelæger, der satte børn med gentagne mellemørebetændelser på en mælkefri kost, oplevede at halvdelen af børnene undgik operation (dræn i ørerne).